Monday, October 3, 2011

Kata hati




Bila hati dah suka, dah tak boleh nak buat apa..
Kalau boleh aku nak elakkan bercintan-cintun masa belajar nie..
Kenapa? Entahlah, aku takut kalau bercinta nie boleh rosakkan study aku..
So benda yang boleh dielakkan harus dielakkan sebelum menyesal..
Ingat ye tu Fara. Nie pesanan untuk diri sendiri..
Siapa-siapa yang terasa tu meh join aku. hehehe..

Lumrah seorang wanita akan suka seorang lelaki..
Tak terkecuali aku..
So tidak manis kalau aku cakap siapa orang tu..
Sebab aku tak tahu suka betul-betul ke tipu-tipu...
Hahahah. Ehhh, boleh ke camtu?? Arghh, lantaklahhh...
Dengan ini aku nak pesan kat diri aku supaya....

LUPAKAN SI DIA!!!

Okay dah cukup. Selamat keluar dari hati saya nie awak!! Hahaha. Kejam gilerrsss ayat aku.. Tunggu aku dapat segulung ijazah dulu baru nak fikir hal-hal hati nie. Hihihi...

p/s: kalau tak nak couple ngan kawan baik sendiri. Ia akan merosakkan suatu ikat persahabatan. Itu bagi aku lahh. Anda pula bagaimana? :)

No comments:

Post a Comment